Před kontaktováním operátora si prosím připravte následující údaje o provedené platbě:
- Na jaký účet (@seznam.cz, @email.cz…) byl kredit dobíjen
- Číslo vašeho účtu (účet / kód banky)
- Zadaný variabilní symbol
- Zadaný specifický symbol
- Poukázaná částka (Kč)
- Nelze dobíjet halíře, ale jedině celou zaokrouhlenou částku na koruny. Například 29 Kč.
- Datum provedení platby
Možné příčiny nepřipsání kreditu na účet:
- Špatně zapsaný variabilní a specifický symbol
- Od platby ještě neuplynuly alespoň 3 pracovní dny
- Objednávka pro platbu byla vygenerována z jiného účtu než tohoto, a tudíž byla připsána na jiný účet
- Platba ve špatné výši (rozdíl v částce vygenerované objednávky a zaslané částky)
Před odesláním reklamace prosím zkontrolujte:
- Zda uplynuly alespoň 3 pracovní dny od odeslání platby
- Zda na jiném vašem účtu peněženky nebyl reklamovaný kredit připsán
Děkujeme.