Reklamace

Před kontaktováním operátora si prosím připravte následující údaje o provedené platbě:

  • Na jaký účet (@seznam.cz, @email.cz…) byl kredit dobíjen
  • Číslo vašeho účtu (účet / kód banky)
  • Zadaný variabilní symbol
  • Zadaný specifický symbol
  • Poukázaná částka (Kč)
  • Nelze dobíjet halíře, ale jedině celou zaokrouhlenou částku na koruny. Například 29 Kč.
  • Datum provedení platby

Možné příčiny nepřipsání kreditu na účet:

  • Špatně zapsaný variabilní a specifický symbol
  • Od platby ještě neuplynuly alespoň 3 pracovní dny
  • Objednávka pro platbu byla vygenerována z jiného účtu než tohoto, a tudíž byla připsána na jiný účet
  • Platba ve špatné výši (rozdíl v částce vygenerované objednávky a zaslané částky)

Před odesláním reklamace prosím zkontrolujte:

  • Zda uplynuly alespoň 3 pracovní dny od odeslání platby
  • Zda na jiném vašem účtu peněženky nebyl reklamovaný kredit připsán

Děkujeme.