Nápověda
Klientská zóna

Zde najdete informace o správě vašeho účtu, přehledu služeb a fakturací. Dozvíte se také, jak aktualizovat údaje, nastavit platby a další návody.

Nejčastější dotazy

Jak si dobít kredit?
  1. Přejděte na stránky klient.seznam.cz
  2. V levém sloupci zvolte volbu: Peněženka
  3. Zobrazí se v pravé části zelené tlačítko: „Dobít kredit“
  4. Vyberte jednu z přednastavených částek, nebo částku vyplňte ručně. Tlačítko „Pokračovat“ zezelená a po kliknutí na něj se dostanete na volbu plateb.
  5. Do peněženky lze dobít kredit třemi způsoby: Platební kartou; Online platbou v internetovém bankovnictví konkrétní banky, nebo bankovním převodem.
  6. Potvrďte tlačítkem „pokračovat“. Pokud nedošlo prozatím k vyplnění fakturačních údajů bude po Vás chtít systém tyto údaje vyplnit. Jsou již povinné a bez nich není možné platbu provést.
  7. Finálním krokem je tlačítko v pravé části tabulky: „Zaplatit -částka-„. Poté budete přesměrováni na platební bránu/tabulka s qr kódem a platebními údaji, nebo na online bankovnictví Vaší banky.
Kde najdu fakturu/daňový doklad?
  1. Na stránkách klient.seznam.cz je třeba v levém sloupci kliknout na volbu: „Transakce“.
  2. V pravé části uvidíte své transakce. Například hrazení za topování na službě Sbazar.cz; dobití kreditu do peněženky a podobně.
  3. Pod názvem dané služby u které proběhla transakce je ikona papíru a textace: „Stáhnout doklad 0123456789“
  4. Kliknutím na tento text se Vám stáhne doklad v PDF.
  5. Posléze záleží jaké aktuálně využíváte zařízení. V případě počítače a nejčastějšího operačního systému Windows se soubor stahuje do složky: „Stažené soubory“
Zaplatil jsem, ale platba se nepřipsala. Proč?

Záleží na typu platby. Obecně platí, že v případě bankovního převodu může trvat, než platba dorazí. U platby platební kartou bývá platba připsána během pár minut. Maximálně během jedné hodiny.

Zkontrolovat stav platby můžete v klientské zóně přes stránky klient.seznam.cz a to v sekci: Doklady. U platby je viditelný stav: Stornováno, Nezaplaceno, nebo Zaplaceno. Stav „Nezaplaceno“ zpravidla znamená, že je platba na cestě, nebo nebyla doposud uhrazena. U statusu stornováno byla platba zrušena a vrátí se Vám zpátky. Pod informací o tom, že platba byla stornována se může zobrazit i důvod stornování platby. Pokud jej nevidíte kontaktujte nás prosím formou chatu a situaci prověříme.

Jak si mohu vrátit kredit ze Seznam Peněženky na svůj účet?

Tento krok mohou provést pouze kolegové z fakturačního oddělení. Pokud chcete vrátit kredit ze služby Seznam Peněženka je potřeba kontaktovat kolegy na emailové adrese: fakturace@firma.seznam.cz Minimální částka pro vrácení zpět na účet je 50 Kč. Podmínky a případné další informace doplní kolegové na zmíněné adrese.

Jak nastavím zapamatování platební karty, nebo snadné platby kartou?
  1. Jak si nastavím zapamatování platební karty, nebo snadné platby kartou?
  1. Jakmile jste přihlášení na stránkách klient.seznam.cz tak klikněte na ozubené kolečko v levém sloupci a volbu: „nastavení“
  2. Zvolte druhou možnost: „snadné platby kartou“
  3. Zobrazí se text: Plaťte pohodlně kartou. Pod textem se nachází zelené tlačítko dobít kredit.
  4. Postupujte stejně jako při dobití kreditu.
  5. V druhém kroku při volbě typu platby máte možnost zvolit jednu ze dvou možností. „Povolit opakované platby kartoua nastavit automatické dobíjení“ je první variantou. Zde je možné nastavit, že pokud kredit v Seznam Peněžence klesne například pod 100 Kč tak se Vám automaticky dobije peněženka o Vámi zvolenou částku.
  6. Pokud zvolíte: „Zapamatovat kartu“ tak si systém uloží kartu a už od příští platby můžete dobíjet kredit bez zdlouhavého vyplňování čísel karty a dalších údajů. Tímto způsobem lze kartu i změnit ve Vaší Peněžence.