Nápověda
Klientská zóna
Zde najdete informace o správě vašeho účtu, přehledu služeb a fakturací. Dozvíte se také, jak aktualizovat údaje, nastavit platby a další návody.
Nejčastější dotazy
Jak si dobít kredit?
- Přejděte na stránky klient.seznam.cz
- V levém sloupci zvolte volbu: Peněženka
- Zobrazí se v pravé části zelené tlačítko: „Dobít kredit“
- Vyberte jednu z přednastavených částek, nebo částku vyplňte ručně. Tlačítko „Pokračovat“ zezelená a po kliknutí na něj se dostanete na volbu plateb.
- Do peněženky lze dobít kredit třemi způsoby: Platební kartou; Online platbou v internetovém bankovnictví konkrétní banky, nebo bankovním převodem.
- Potvrďte tlačítkem „pokračovat“. Pokud nedošlo prozatím k vyplnění fakturačních údajů bude po Vás chtít systém tyto údaje vyplnit. Jsou již povinné a bez nich není možné platbu provést.
- Finálním krokem je tlačítko v pravé části tabulky: „Zaplatit -částka-„. Poté budete přesměrováni na platební bránu/tabulka s qr kódem a platebními údaji, nebo na online bankovnictví Vaší banky.
Kde najdu fakturu/daňový doklad?
- Na stránkách klient.seznam.cz je třeba v levém sloupci kliknout na volbu: „Transakce“.
- V pravé části uvidíte své transakce. Například hrazení za topování na službě Sbazar.cz; dobití kreditu do peněženky a podobně.
- Pod názvem dané služby u které proběhla transakce je ikona papíru a textace: „Stáhnout doklad 0123456789“
- Kliknutím na tento text se Vám stáhne doklad v PDF.
- Posléze záleží jaké aktuálně využíváte zařízení. V případě počítače a nejčastějšího operačního systému Windows se soubor stahuje do složky: „Stažené soubory“
Zaplatil jsem, ale platba se nepřipsala. Proč?
Záleží na typu platby. Obecně platí, že v případě bankovního převodu může trvat, než platba dorazí. U platby platební kartou bývá platba připsána během pár minut. Maximálně během jedné hodiny.
Zkontrolovat stav platby můžete v klientské zóně přes stránky klient.seznam.cz a to v sekci: Doklady. U platby je viditelný stav: Stornováno, Nezaplaceno, nebo Zaplaceno. Stav „Nezaplaceno“ zpravidla znamená, že je platba na cestě, nebo nebyla doposud uhrazena. U statusu stornováno byla platba zrušena a vrátí se Vám zpátky. Pod informací o tom, že platba byla stornována se může zobrazit i důvod stornování platby. Pokud jej nevidíte kontaktujte nás prosím formou chatu a situaci prověříme.
Jak si mohu vrátit kredit ze Seznam Peněženky na svůj účet?
Tento krok mohou provést pouze kolegové z fakturačního oddělení. Pokud chcete vrátit kredit ze služby Seznam Peněženka je potřeba kontaktovat kolegy na emailové adrese: fakturace@firma.seznam.cz Minimální částka pro vrácení zpět na účet je 50 Kč. Podmínky a případné další informace doplní kolegové na zmíněné adrese.
Jak nastavím zapamatování platební karty, nebo snadné platby kartou?
- Jak si nastavím zapamatování platební karty, nebo snadné platby kartou?
- Jakmile jste přihlášení na stránkách klient.seznam.cz tak klikněte na ozubené kolečko v levém sloupci a volbu: „nastavení“
- Zvolte druhou možnost: „snadné platby kartou“
- Zobrazí se text: Plaťte pohodlně kartou. Pod textem se nachází zelené tlačítko dobít kredit.
- Postupujte stejně jako při dobití kreditu.
- V druhém kroku při volbě typu platby máte možnost zvolit jednu ze dvou možností. „Povolit opakované platby kartoua nastavit automatické dobíjení“ je první variantou. Zde je možné nastavit, že pokud kredit v Seznam Peněžence klesne například pod 100 Kč tak se Vám automaticky dobije peněženka o Vámi zvolenou částku.
- Pokud zvolíte: „Zapamatovat kartu“ tak si systém uloží kartu a už od příští platby můžete dobíjet kredit bez zdlouhavého vyplňování čísel karty a dalších údajů. Tímto způsobem lze kartu i změnit ve Vaší Peněžence.