Sestava

Po vytvoření Kampaně se automaticky dostanete do Správy prostoru, kde zakládáte první Sestavu.

U Sestavy vyplňte Termín od – do, Web, Plochu a Požadovaný počet impresí.

Běh Sestavy zadáváte pouze v rámci jednotlivých sezón a nastaveného termínu Kampaně. Termín kampaně je defaultně nastaven dle termínu objednávky.

Ve spodní části Správy prostoru můžete dále vybrat cílení na Zájmy, Region, Zařízení, Pohlaví, Věk a nastavit Časové plánování.

Časové plánování

Prostřednictvím Časového plánování máte možnost určit časový interval, ve kterém se (ne)má vaše sestava vydávat.

Při užití Časového plánování na Sestavě se prostor predikuje přímo na vámi zvolené časové období. Výhodou je, že nedochází ke ztrátě impresí jako v případě, kdybyste stejné Časové plánování použili jen na Reklamě a Sestavu časově neomezili. Prostor by se totiž predikoval na celých 24 hodin.

Označení časového období:

  • Můžete používat CTRL nebo SHIFT a pomocí myši vybírat jednotlivé sloupce, řádky, celé bloky nebo jen buňky.
  • Můžete vybrat celý jeden blok kliknutím na časové rozmezí, např. 12:00–16:00.
  • Můžete vybrat celý jeden den kliknutím na název určitého dne, např. Pondělí.

Uložení Sestavy

Jakmile máte v Sestavě vše nastaveno, kliknete na tlačítko Spočítat a Sestava projde predikcí. Tlačítko následně zašedne.

Pokud dojde k úpravě Sestavy, tlačítko se opět zaktivní a je potřeba kliknout na Přepočítat, aby se Sestava znovu napredikovala dle úprav.

Pokud bude dostatek prostoru, po spočítání predikce se zobrazí graf Obsazení prostoru, který bude po najetí na daný sloupec ukazovat předpokládané rozložení impresí.

Následně Sestavu uložíte přes zelené tlačítko Rezervovat prostor a zvolíte název Kampaně, pokud se jedná o první založenou Sestavu v Kampani.

Kopírování Kampaně a Sestavy

V Objednávce lze kopírovat vybrané Sestavy nebo celé Kampaně.

Možnost Kopírování najdete uvnitř Objednávky pod rozklikávacím menu u jednotlivých Kampaní / Sestav.

V případě kopírování Kampaní / Sestav do nové Objednávky musí být tato Objednávka již vytvořena (i prázdná).

Kopírování Sestav

Po výběru tlačítka Kopírovat u vybrané Sestavy se zobrazí tabulka pro kopírování.

V levé části si následně pod danou Kampaní, kde byla vybrána první sestava, můžete vybrat i další sestavy pro hromadné kopírování.

V pravé části pak zvolíte Objednávku a Kampaň, případně vytvoříte novou kampaň v Objednávce, kam chcete zvolené Sestavy kopírovat.

Zároveň si můžete vybrat, zda chcete pozastavit nové sestavy či kopírovat vč. reklam a cílení u sestav.

Kopírovat reklamy a cílení sestav je defaultně zaškrtnuto.

Pokud při kopírování vytváříte novou Kampaň, musíte nastavit Název a Datum běhu kampaně. Dle zvoleného termínu Kampaně se nastaví Datum běhu u sestav, které můžete upravit (pouze v rámci zvoleného termínu
kampaně). Je možné měnit imprese u Sestavy.

Poté zahájíte kopírování přes zelené tlačítko.

V případě, že se kopírování sestav nezdaří, systém vypíše hlášku. Nejčastější příčinou je nedostatek prostoru.

Kopírování Kampaně

Funguje obdobně jako kopírování sestav s tím rozdílem, že při kopírování kampaní se zkopírují všechny Sestavy pod danou Kampaní a není možné z nich již vybírat.

Při kopírování Kampaně si pouze vybíráte, které Kampaně (lze více naráz) chcete zkopírovat, a kam chcete zkopírované Kampaně vložit. Zda do stávající nebo jiné Objednávky.

V dalším kroku nastavíte Název kampaně a Datum běhu kampaně, případně si poupravíte sestavy (termín, počet impresí), a kliknete na Zahájit kopírování.

V případě, že se kopírování sestav nezdaří, systém opět vypíše hlášku.