Objednávka

Struktura objednávky

Seznam Garant v rámci struktury pracuje se 3 položkami:

  1. Sestava – na Sestavě nastavujete termín, web a plochu, počet impresí, případně i cílení a časové plánování. Názvy Sestav v jedné Kampani musí být též unikátní (pokud jsou Sestavy pod různými Kampaněmi, názvy se mohou opakovat). Pod sestavu se dále řadí Reklama.
  2. Objednávka – na Objednávku je vázaná fakturace a „zastřešuje” Kampaně a Sestavy. Je-li pod jedním RUS účtem více Objednávek, jejich názvy musí být unikátní
  3. Kampaň – na Kampani nastavujete, zda se jedná o Obsahovou kampaň nebo Videokampaň. Každá Kampaň pod daným RUS účtem musí mít unikátní název. Kampaň může současně sloužit jako organizační prvek objednávky. Zařazením sestav pod jednotlivé kampaně můžete dále strukturovat objednávku a uspořádat ji tak do logických celků.

Založení a úprava objednávky

V záložce Objednávky vyberete zelené tlačítko Vytvořit objednávku, které uvidíte po přepnutí do Seznam Garantu.

V následujícím kroku vyplníte Název objednávky a Termín od – do.

V záložce Kontakt vyberte správnou kontaktní osobu a adresu.

V záložce Poznámky můžete doplnit potřebné informace do Poznámky na objednávku nebo Poznámky na fakturu.

Následně na záložceKampaněklikněte na tlačítko Přidat kampaň

Uložení objednávky

Když je Objednávka / Kampaň / Sestava zadána dle požadavku, nebo po případné editaci, je potřeba Uložit objednávku.

Po uložení se dostanete zpět do přehledu Objednávek.

Draft (rozpracovaná objednávka)

Při vytváření nebo editaci Objednávky a jejích Kampaní / Sestav vzniká tzv. DRAFT (rozpracování objednávky). Objednávku je pak potřeba uložit přes tlačítko Uložit objednávku.

Rozpracovaná objednávka (draft) zůstane v systému dostupná k dalším úpravám maximálně 14 dní, poté vyexpiruje, tzn. zruší se.

Objednávka s draftem se nevydává, pro výdej je potřeba „odstranit” draft uložením objednávky.

Úprava založené objednávky

Při vytváření nebo editaci Objednávky a jejích Kampaní / Sestav vzniká tzv. DRAFT (rozpracování objednávky). Objednávku je pak potřeba uložit přes tlačítko Uložit objednávku.

Rozpracovaná objednávka (draft) zůstane v systému dostupná k dalším úpravám maximálně 14 dní, poté vyexpiruje, tzn. zruší se.

Objednávka s draftem se nevydává, pro výdej je potřeba „odstranit” draft uložením objednávky.

Editace je možná dvěma způsoby:

  1. Při prokliku přes editační tužku se přesunete do detailu / k úpravě Objednávky.
  2. Při prokliku přes název se dostanete na přehled Kampaní pod danou Objednávkou.

Zde se následně přes tlačítko editace pod názvem Objednávky dostanete do téhož detailu / k úpravě Objednávky jako při postupu u bodu 1.