Klasifikace zpráv

Příchozí zprávy jsou klasifikovány do tří základních skupin: primární, hromadné a spam. Na základě této klasifikace se rozhoduje, do jaké složky budou zařazeny, případně že nebudou do cílové schránky doručeny vůbec.

Primární zprávy – za primární je považována vzájemná osobní i pracovní komunikace mezi uživateli, transakční zprávy jako jsou faktury, bankovní výpisy nebo informace o objednávkách, servisní sdělení a zprávy se zakoupeným elektronickým obsahem. Tyto zprávy jsou umísťovány do složky Doručené.

Hromadné zprávy – všechny zprávy hromadného charakteru jako jsou newslettery, obchodní sdělení, informace o slevách a nových výrobcích či službách patří do složky Hromadné, která je pro tento typ zpráv určena. Jakékoli pokusy o obcházení klasifikace za účelem doručení hromadného sdělení do složky Doručené bude penalizováno a může mít za následek zhoršení doručitelnosti.

Pokud jsou vaše transakční zprávy doručovány do složky Hromadné, kontaktujte naši technickou podporu.

Spam – Do složky Spam jsou umisťovány zprávy, které jsou vyhodnoceny jako závadné (phishingové a jiné podvodné zprávy), a dále zprávy, které nesplňují nutné parametry pro řádné doručení nebo jejichž odesílatel se opakovaně dopustil porušování pravidel doručitelnosti. Pokud se problémy vyskytují dlouhodobě, zprávy se mohou přestat doručovat úplně.

Pokud jsou vaše zprávy doručovány do složky Spam, kontaktujte naši technickou podporu.