Přesměrování zpráv

Pokud se potřebujete dozvědět o nových zprávách ve schránce, kterou nekontrolujete pravidelně, můžete si v ní nastavit automatické pravidlo pro přeposílání zpráv na adresu jiné své schránky. Pokud si v cílové schránce v sekci Nastavení odesílatele zároveň nastavíte možnost odpovídat jménem původní schránky, můžete případné odpovědi na takto přeposlané zprávy posílat z adresy, na kterou byla zpráva původně zaslána, aniž byste se museli do této schránky přihlašovat.

Pokud potřebujete přesměrovat doručované zprávy do jiné schránky, můžete si takto nastavit pravidlo:

  • V levé dolní části obrazovky klikněte na ikonu Nastavení (ozubené kolo).
  • V levé nabídce zvolte část Pravidla.
  • Pro nastavení nového pravidla klikněte na tlačítko Vytvořit nové pravidlo.
  • Ověřte, zda je zatržena volba Pravidlo je aktivní.
  • Nastavte Pokud všechny podmínky souhlasí.
  • Z nabídky pole ??? zvolte Každá zpráva.
  • V části Proveď tuto akci zvolte Pošli kopii (v takovém případě přesměrovaná zpráva zůstane i v aktuální schránce) nebo Přesměruj a smaž (v takovém případě se zpráva přepošle a v aktuální schránce se následně smaže).
  • Do následujícího políčka zadejte adresu, na kterou budou zprávy přesměrovány.
  • Klikněte na tlačítko Uložit.