Nastavení systémových složek

Každá schránka má výchozí sadu systémových složek:

  • Doručené – do této složky je přijímána primární pošta a transakční zprávy jako objednávky a faktury.
  • Odeslané – v této složce se ukládají zprávy, které byly z vaší schránky odeslány.
  • Rozepsané – zde se ukládají rozepsané zprávy. Ukládání probíhá během psaní automaticky po určitých intervalech, případně pomocí tlačítka Uložit a zavřít. Složku Rozepsané doporučujeme jednou za čas zkontrolovat a nepotřebné koncepty promazat.
  • Hromadné – do této složky jsou doručovány zprávy hromadného charakteru (obchodí sdělení, nabídky,…). Pokud si nepřejete obchodní sdělení třídit do samostatné složky, můžete si ji v Nastavení vypnout. Hromadné zprávy se po 90 dnech automaticky mažou. I tato vlastnost lze v Nastavení změnit. Více se dočtete v článku Hromadné e-maily.
  • Archiv – složka umožňuje uchovat starší zprávy, které nechcete odstranit, ale zároveň je nechcete mít v původní složce. V této složce neprobíhá z důvodu optimalizace rychlosti základní hledání.
  • Spam – do této složky je zařazena nevyžádaná pošta a podezřelé či podvodné zprávy.
  • Koš – do Koše se přesouvají smazané zprávy a po určitou dobu je možné je z něj obnovit. Po uplynutí nastavené doby nebo ručním zásahem uživatele jsou zprávy z Koše nenávratně smazány. V nastavení schránky je možné si zvolit, zda se zprávy z Koše promažou jednou za třicet dní, jednou týdně nebo vždy po odhlášení ze schránky.

Třídění zpráv do složky Doručené, Hromadné a Spam můžete ve své schránce ovlivnit označením adresy odesílatele jako důvěryhodné, hromadné nebo blokované.