Vytvoření nového kontaktu

Nový kontakt lze vytvořit dvěma způsoby:

Vytvoření nového kontaktu v adresáři

  • V levém navigačním menu schránky otevřete záložku Kontakty. Ta se nachází pod výpisem složek, pokud máte více vlastních složek a záložku nevidíte, je potřeba scrollovat na konec výpisu složek.
  • Klikněte na tlačítko Přidat kontakt. Otevře se formulář pro vyplnění podrobností kontaktu.
  • Pro uložení je potřeba vyplnit alespoň jednu e-mailovou adresu nebo telefonní číslo.

Vytvoření nového kontaktu z detailu zprávy

  • Otevřete e-mail od kontaktu, který chcete uložit.
  • V horní části zprávy klikněte na adresu odesílatele a z nabídky vyberte Vytvořit kontakt.
  • Adresa se uloží do adresáře jako nový záznam. Pokud je vyplněno i jméno odesílatele, kontakt se automaticky uloží pod tímto jménem, v opačném případě je uložena jen e-mailová adresa.
  • Po úspěšném uložení se zobrazí potvrzovací dialog s možností Přejít do kontaktu. Kliknutím na tuto volbu otevřete detail kontaktu v adresáři, kde můžete doplnit další údaje.
  • Pokud již adresa v kontaktech uložena je, v nabídce nad adresou se namísto možnosti uložení zobrazí volba Přejít do kontaktu.

Import kontaktů

Import kontaktů z jiných zdrojů v současné době není možný.