Řešení problémů

Nechodí mi upozornění na nové zprávy

Zkuste prosím aplikaci smazat, poté restartujte telefon a následně ji znovu nainstalujte ze Store. Tímto způsobem znovu vyvoláme dané upozornění. 

Také je dobré zkontrolovat, zda není upozornění zakázáno v systému telefonu. Postup naleznete níže

Pro Android:

Otevřete nastavení telefonu.
Přejděte na Aplikace nebo Aplikace a oznámení (název se může lišit podle verze Androidu).
Vyberte Oznámení nebo Spravovat oznámení.
Zkontrolujte, zda jsou oznámení povolena pro konkrétní aplikace.
Pokud je nějaká aplikace ztišena, povolte jí oznámení.

Pro iOS:

Otevřete nastavení (ikona ozubeného kola).
Přejděte na Oznámení.
Projděte seznam aplikací a ujistěte se, že pro ně máte povolena oznámení.
Zkontrolujte, zda není zapnuta funkce Nerušit nebo Režim soustředění, která může blokovat oznámení.
Pokud nemůžete najít konkrétní nastavení na vašem telefonu, doporučuji navštívit oficiální podporu výrobce vašeho zařízení pro podrobnosti a specifické pokyny pro váš model.

V aplikaci nemám nové zprávy

Všechny dostupné e-maily najdete ve své schránce na www.email.cz. Aplikace je pouze zobrazuje. Pokud se e-maily na webu nacházejí, ale v aplikaci je nevidíte, postupujte podle následujících kroků:

Proveďte restart aplikace nebo celého zařízení.

Pokud problém přetrvává i po restartu zařízení, aplikaci odinstalujte a znovu nainstalujte z oficiálního obchodu s aplikacemi.

Heslo vím, ale nefunguje mi.

Doporučujeme překontrolovat, zda se nejedná pouze o překlep, nebo nějaké chybné nastavení klávesnice, omylem změněný jazyk, zapnutý capslock (velká písmena), vypnutý numlock (klávesy s čísly) atd. Pro kontrolu doporučujeme zkusit se přihlásit v na jiném zařízení. Pokud jste přesvědčeni, že zadáváte správné heslo, a přesto se s ním nedaří do aplikace přihlásit, je nutné vyžádat si heslo nové. Návod naleznete zde.

Jak založím nový účet

Pro založení e-mailové schránky je potřeba účet nejprve registrovat a následně se do e-mailové schránky přihlásit. Po registraci doporučujeme nastavit různé formy zabezpečení. Tato opatření vám pomohou v budoucnu chránit účet v případě ztráty hesla nebo krádeže.

Jak se odhlásím

Aplikace se chová totožně jako jiné aplikace, například konkurence. Je zde počítáno s tím, že se lidé z aplikací v telefonu neodhlašují. Nemají mobil sdílený a je zabezpečen pinem. Namísto odhlášení je dostupné odebrání účtu ze zařízení. Pro odebrání účtu klikněte v hlavním menu nad výpisem složek na ikonku v levém horním rohu a zvolte Odebrat z toho zařízení