Abychom vám pomohli naplno využít sílu Asistenta a zároveň udrželi službu rychlou a spolehlivou pro všechny, každý účet má přidělenou určitou denní a měsiční kapacitu dotazů. Limity se automaticky obnovují (denní o půlnoci, týden o půlnoci z neděle na pondělí)
Jak to v praxi funguje?
Typ účtu | Denní limit dotazů | Týdenní limit dotazů |
---|---|---|
Standardní účet | 40 dotazů | 100 dotazů |
Seznam bez reklam | 400 dotazů | 400 dotazů |
Standardní účet
Každý den můžete položit až 40 otázek. Součet všech vašich dotazů od pondělí do neděle ale nesmí přesáhnout 100.
Máte k dispozici jeden velký balík 400 dotazů na celý týden. Je jen na vás, jestli je „spálíte“ v jeden den, nebo si je rozložíte.
Existuje limit na konverzaci?
V aktuální beta verzi je možné položit maximálně 10 dotazů v jedné konverzaci. Po vyčerpání limitu je potřeba začít novou konverzaci, aby byla zachována co nejvyšší kvalita odpovědí. Tento limit plánujeme postupně navyšovat.
Konverzace = souvislý „vláknový“ dialog, ve kterém na sebe otázky a odpovědi logicky navazují a Asistent udržuje kontext.
Dotaz = jedna samostatná zpráva/otázka, kterou v tomto dialogu odešlete.