Seznam prohlížeč nebo aplikace nastavené pro ověřování přihlášení samozřejmě lze kdykoliv od účtu odebrat. Je však třeba myslet na to, že po odebrání některého z nastavených ověřovacích zařízení musí u účtu zůstat takové, ke kterému budete mít, dle potřeby, stále přístup.
Mějte na vědomí, že…
…pokud nebudete mít přístup k nějakému ověřovacímu zařízení, jediným způsobem, jak se přihlásit, bude již pouze možnost zaslat si SMS kód na ověřené telefonní číslo, jak je uvedeno v části Mám problémy s ověřením.
…pokud odeberete všechna ověřovací zařízení, zabezpečení účtu dvoufázovým ověřením zcela vypnete. Při přihlašování tak ihned dojde k přihlášení ke službě, a to pouze po zadání hesla k účtu.
Postup k odebrání ověřovacího zařízení – autentizační aplikace
Přihlaste se ke svému Účtu a dle potřeby ověřte své přihlášení.
V levém menu zvolte Zabezpečení účtu a v části Dvoufázové ověření nalezněte požadované ověřovací zařízení.
Pro jeho odstranění klikněte vpravo na odkaz Odebrat.
Zobrazí se okno s žádostí o zadání hesla k Seznam Účtu. Po jeho zadání kliknete na Odebrat zařízení.
Po zadání hesla je zařízení ze Seznam Účtu odebráno.
V ověřovací autentizační aplikaci je také třeba odebrat Seznam Účet, pro který byla tato aplikace spárována.
Jakmile odeberete poslední a jediné zbývající nastavené ověřovací zařízení, dojde v tu chvíli také k vypnutí celého Dvoufázového ověření u vašeho účtu.
Pozor! Vlastní heslo, nastavené zvláště pro poštovní klienty, zrušením dvoufázového ověření přestává platit. Nezapomeňte si do poštovních programů a aplikací znovu nastavit stejné heslo, jaké používáte pro přihlášení k uživatelskému účtu a své e-mailové schránce.
Postup k odebrání ověřovacího zařízení – Seznam prohlížeč nebo aplikace
Přihlaste se ke svému Účtu a dle potřeby ověřte své přihlášení.
V levém menu zvolte Zabezpečení účtu a v části Dvoufázové ověření nalezněte požadované ověřovací zařízení.
Pro jeho odstranění klikněte vpravo na odkaz Odebrat.
Zobrazí se okno s požadavkem na zadání hesla.
Po ověření heslem je ověření odebráno.
Pozor! Vlastní heslo, nastavené zvláště pro poštovní klienty, zrušením dvoufázového ověření přestává platit. Nezapomeňte si do poštovních programů a aplikací znovu nastavit stejné heslo, jaké používáte pro přihlášení k uživatelskému účtu a své e-mailové schránce.