Certifikovaná
a Ověřená agentura roku
Jako partnera vás automaticky přidáme do soutěže Agenturní spolupráce roku, kde můžete získat prestižní ocenění Certifikovaná agentura roku nebo Ověřená agentura roku. Ocenění vám slavnostně předáme na konferenci Seznam fórum.
Certifikovaná agentura roku
U Certifikované agentury roku hodnotíme několik kategorií, ve kterých se zaměřujeme na využití Skliku. V rámci cookieless cílení hodnotíme využití cílení na témata, umístění nebo klíčová slova, jednoduchou obsahovou kampaň a look-a-like cílení. V rámci retenčního cílení pak na DRTG návštěvníků Seznamu a cílení na vlastní seznamy zákazníků. Dalším kritériem jsou prémiové formáty, jako je videoreklama a branding. Pak také vyhledávání a v neposlední řadě platební propojení, tj. úhrada investic klienta přímo agenturou nebo freelancerem.
Systém hodnocení zakládáme na celkovém zisku bodů za jednotlivé kategorie a investicích jednotlivých agentur a freelancerů. Výhercem se stane partner, který dosáhl za všechny kategorie nejvyššího počtu bodů.
Ověřená agentura roku
V kategorii Ověřená agentura roku hodnotíme celoroční práci agentur i jejich sezónní úkoly. Celoročním úkolem je práce PPC specialistů na portfoliu klientů, kterým spravují kampaně Skliku. Výsledky této práce s klienty bodujeme průběžně a součet těchto bodů spolu s hodnocením sezónních úkolů určuje konečné pořadí agentur. Odborná porota přitom hodnotí různé aspekty práce, jako je poměr zapojených typů zařízení, využívání vyhledávací a obsahové sítě, typy cílení a použité formáty.
Zadání sezónních úkolů budeme oznamovat v průběhu roku. Některé z nich budou dlouhodobé, jiné vázané na konkrétní čtvrtletí. Termín splnění a počet bodů, které můžete získat, uvedeme u každého úkolu. Úkoly pro čtvrté čtvrtletí:
- Vyžádejte si od našeho konzultanta doporučení pro Sklik účet, který spravujete, a zapracujte ho. Za splnění, na které máte čas do 31. 12. 2024, můžete získat od 100 do 200 bodů. Kontrolu a zhodnocení provede váš konzultant Skliku.
- Nasaďte a adekvátně využijte u svých klientů některý z těchto cílení: Vlastní seznamy zákazníků nebo Lookalike. Pro import vlastních seznamů zákazníků můžete využít např. nový nástroj Boost.space. Podmínkou je nasadit tato cílení u klienta, který je v letošním roce ještě nevyužil. Za každý účet (maximum jsou 2 účty), kde formáty nasadíte a adekvátně využijete, vás odměníme 150 body. Úkol je potřeba splnit do 31. 12. 2024. Pro splnění úkolu nám odešlete vyplněný formulář.
- Nasaďte u svých klientů nový reklamní formát Interscroller. Za každý účet (maximum jsou 2 účty), kde formát nasadíte a adekvátně využijete, vás odměníme 150 body. Úkol je potřeba splnit do 31. 12. 2024. Pro splnění úkolu nám odešlete vyplněný formulář.
Průběžné pořadí za září 2024
Další průběžné výsledky už nebudeme do konce roku zveřejňovat, abychom mohli vítěznou agenturu oficiálně vyhlásit na Seznam Fóru 2025.
Pořadí | Agentura | Body |
---|---|---|
1 | Deserved s.r.o. | 4919 |
2 | Lukáš Těžký | 4238 |
3 | Shockmarket s.r.o. | 3811 |
4 | Karel Rujzl | 3706 |
5 | Facebůh | 3500 |
6 | UnicornsLab s.r.o. | 3272 |
7 | bV24 s.r.o. | 3067 |
8 | Ing. Michal Jankovič | 2950 |
9 | VP Digital s.r.o. | 2618 |
10 | Pehantia s.r.o. | 2551 |
11 | Ing. Lukáš Uher | 2522 |
12 | Macro Marketing Consulting | 2506 |
13 | Netroot | 2322 |
14 | 6clickz | 2292 |
15 | Havas Media Czech Republic | 2289 |
16 | Business Factory s.r.o. | 2102 |
17 | Josef Folta | 2065 |
18 | Adsvantage s.r.o. | 2060 |
19 | Vivio agency s.r.o. | 1983 |
20 | Brand Boost Media s.r.o. | 1969 |